Az új Hybrid Core technológiát már több alkatrészén is alkalmazza a MOOG, számos egyéb innovációval ötvözve. Jó példa erre a cinkbevonat és egy új szintetikus zsír is.
A talpas csapszeg a kormányrendszer nagy terhelésű eleme, melynek fontos szerepe, hogy biztosítsa a lehető legmagasabb szintű védelmet az időjárási és egyéb üzemi hatások, különösen a korrózió ellen. A MOOG gömbcsuklói cink vagy króm bevonattal vannak ellátva és ez teszi őket kivételesen ellenállóvá. A cink-alumínium bevonat akár háromszor jobban ellenáll a korróziónak, mint a standard horganyozott bevonat. Ezen felül az új karimás kialakítású anyák és csavarok nagyobb felületet biztosítanak meghúzáskor, ezáltal növelve a reteszelő erőt. A cink bevonatot alkalmazza a gyártó az axiális csuklókon és az összekötő rudak végein egyaránt. Ezeknél főleg a zajcsökkentés és a precíz kormányzás a cél.
A MOOG mérnökei kifejlesztettek egy új szintetikus zsírt is, amely rendkívül jó védelmet nyújt a kopás ellen. A zsír speciális adalékanyagai megakadályozzák a nedvesség, a sár és a por részecskéinek bejutását, ezáltal meghosszabbítja a termék élettartamát, biztosítja az alkatrészek könnyed mozgását, valamint a pontosabb és kényelmesebb kormányzást.
A keresztlengőkarok alumíniumból készülnek és gondosan kezelik a felületüket, hogy azok mentesek legyenek az apró egyenetlenségektől. Ez azért fontos, mert a felületi egyenetlenségek nagy terhelés esetén mikrorepedéseket képeznek az alkatrész felületén, amik nagy repedéssé alakulhatnak, tönkre téve ezzel az alkatrészt.
A stabilizátorpálcák kataforézis bevonatát króm bevonat váltotta fel a MOOG kínálatában, amely sokkal jobb kinézetet ad ezeknek az alkatrészeknek. A gömbcsuklók mögött levő zárósapkák anyagát szintén acélra cserélték az eddig alkalmazott műanyag helyett. Ezek a változások az alkatrészek tartósságát hivatottak növelni.
Természetesen a lengőkarok minőségén is javított a MOOG. Anyaguk egy új típusú acél, amelynek kétszer nagyobb szakítószilárdsága van az előzőhöz képest. Ezen alkatrészek gömbcsuklói is Hybrid Core technológiával, új típusú zsírral, fém reteszelő gyűrűkkel és karimás anyákkal vannak ellátva.
Bár a MOOG termékei már 2001 óta elérhetőek Európában, viszont csak a következő hónapokban nyitja majd meg első európai gyárát a cég Barcelonában. A gyár az eddigi legfejlettebb technológiákkal hivatott ellátni az európai piacot a fent említett alkatrészekkel.