fbpx
Főoldal - Q-Service - A járvány után, a holnap előtt

A járvány után, a holnap előtt

2020-06-15T12:21:15+02:002020. június 15.|Címkék: , |

0

“Nem a legerősebb marad életben, nem is a legokosabb, hanem az, aki a legfogékonyabb a változásokra.” – Charles Darwin

Mielőtt nagyon belevágnék a közepébe: ezen/eme sorokat hetek óta terveztem megírni, csak mindig történt valami olyan, ami nem volt megszokott. Valami, amivel ritkán vagy még soha nem találkoztam. Úgy érzem, nem vagyok egyedül a gondolataimmal. A többi ember, családapa, cégvezető is kapkodhatja a fejét és furcsa érezni, érzékelni, hogy olykor mellbevágó a sebesség, amivel a dolgok változnak napjainkban!

Bő 3 hónappal ezelőtt senki sem gondolta, hogy ilyen időszak következik. Egy apró, láthatatlan méretű „valami” olyan erősnek bizonyult, hogy a politikusok nem vállalták a kockázatot, berántották a kéziféket és hibernálták az életünket, a gazdaságot, szinte mindent. Leálltak, korábban leállíthatatlannak látszó üzemek. Elmaradtak olyan események, amelyekről azt gondoltuk Isten velünk együtt teremtette őket a földre. Kiderült az igazság! Semmi nem mozdíthatatlan, semmi nem magától értetődő az üzleti életben! Ez a „valami” pedig egy dolgot biztosan felgyorsított: a változást! Az emberi és ezzel együtt az üzleti interakciók már soha nem lesznek olyanok mint 2020. márciusa előtt voltak.

Az Inter Cars Hungária Kft-nek is – a korábbi rengeteg befektetett munka ellenére – zokszó nélkül kellett törölnie a Young Car Mechanic európai tanulmányi verseny magyarországi döntőjét és a varsói nemzetközi döntőt is! Ezúton szeretném minden cégnek és kollégának megköszönni a támogatást és jelezni, ha minden jól megy, akkor 2021-ben megcsináljuk! ???? Mi rajta leszünk!

A Q-Service partnereinknek is súlyos döntéseket kellett meghozniuk. Nem csak a saját érdekeikkel, értékeikkel, adottságaikkal kellett számolniuk, hanem nagyon gyorsan kellett alkalmazkodni a környezethez, a döntéshozók döntéseihez és az ügyfelekhez is. Nagy büszkeséggel töltött el, hogy láthattam mindenkinél a tudatosságot és a döntések előtti aktivitásokat. Nagyon jól látható volt a profizmus felé tendáló irány még akkor is, ha nem mindenki egyforma döntéseket hozott! A hírek, információk áramlatában azért mindenki ki tudta hozni azt, hogy a vállalkozása továbbra is azt a színvonalat tudja nyújtani ügyfeleinek, amit korábban már megszokhattak. Szinte nem is hallottam olyan Q-Service partnerről, akinél szükség volt elbocsájtásra. A rendszerközpont által támogatásként áprilisban és májusban meghirdetett akció pedig több mint 960 000 emberhez jutott el és jónéhány betérő ügyfelet „vitt be a szervizekbe”. Ha eredményt összesítünk tehát: a váratlanul jött kihívás rövidtávú kezelése nagyon jól sikerült.

 

Jelenleg ott tartunk, hogy a járvány első hullámával „leszámoltunk”. Köszönöm minden Q-Service partnerünknek a nagyszerű helytállást e nehéz időszakban, amikor az embereknek is jó volt látni, hogy ki is az, aki számukra az igazodási pont, akire mindig számíthatnak! ????

Nem árt most egy pillanatra megállni és körülnézni! Számot vetni és értékelni. A korábban betonbiztosnak vélt Egyesült Államokban „áll a bál”. A szakemberek szerint 2020. őszén várható a járvány „következő kiadása”. Biztos ez? Jelenleg nagyon kevés mi biztosnak látszik. Ma talán még időszerűbb az, hogy csak magunkra számíthatunk! Nagyon nem mindegy hogyan folytatjuk és mit teszünk a következő időszakban!

„Ezért nem mindegy, hogy passzívan zökkenünk vissza a „normális kerékvágásba” vagy „kitörünk a karantén karámjából” és „repülőrajtot veszünk”. Ezért van jelentősége annak, hogy a kormányrendeletek bürokratikus nyelvezetében adunk hírt az újraindulásról és ezzel indirekten azt üzenjük, a lelátóról nézzük a meccset szotyival a kezünkben. Vagy hetek óta a „kezdőkörben melegítünk”, hogy a „sípszó elhangzása” után azonnal „akciót vezethessünk az ellenfél kapujára”. Az előbbi mondatok Berze Márton cikkéből származnak és szerintem tökéletesen szemléltetik az aktuális lehetőségeinket, illetve az Inter Cars hozzáállását.

Ahogy már korábban írtam: csak rajtunk múlik, mit teszünk! Mit teszünk akkor, amikor változnak a vásárlói szokások? Elképesztő ütemben növekszik a webes felületeken történő vásárlói aktivitás. Várjuk meg, hogy elérjen a saját piacunkon is oda, ahol más szegmensben már régóta működik? Nézőként figyeljük mi fog történni? Esetleg aktívan teszünk azért, hogy mi legyünk a győztesei a változásoknak? Mi legyünk azok, akik lépéselőnybe kerülnek a többiekkel szemben? Az Inter Cars csoport eddig is élen járt az innovatív megoldások piaci bevezetésében és ez a jövőben sem fog megváltozni! Továbbra is segíteni fogjuk szervizpartnereinket abban, hogy a lehető legmagasabb színvonalon tudjanak szolgáltatni a modern kor igényeinek megfelelve, sőt azt alakítva is!

A tapasztalt nehézségek ellenére nagyon bizakodó vagyok és kívánok mindenkinek nagyon sikeres 2020-as esztendőt!

 

Piri András

Q-Service üzletágvezető

Iratkozz fel hírlevelünkre!


Kövess minket közösségi oldalainkon!

Go to Top