fbpx

Minden autó leleplezve!

2020-02-28T08:06:03+01:002020. február 28.|Címkék: , , , , |

0

Mostanra már az összes 2020-as autó felvonult, melyet élőben is követhettetek, mi most összefoglaljuk és megmutatjuk mindegyik autót nektek.

A 19. században épült Romolo Valli színházban komolyzenei felvezetés, kórus éneke és táncosok bemutatója vezette fel az SF1000 színre lépését. A festék kedvezőbb tömege miatt a matt vörös szín dominál az autón, de visszatért a hányattatott sorsú Mission Winnow, ezzel csempésztek némi feketét az autóra. Az SF1000 ezzel némi hasonlóságot mutat a Ducati MotoGP-s festésével.

A Ferrari 2020-ban változatlan pilótafelállással, Sebastian Vettellel és Charles Leclerc-rel áll csatasorba, elsődleges célja pedig, hogy megtörje a Mercedes 2014 óta tartó egyeduralmát.

 

 

A Red Bull a 2020-as F1-es szezonra épített RB16-ost, amelynek kialakítása jelentősen eltér elődjétől, ez pedig szemből látható igazán jól. A legszembetűnőbb pedig az orrkúp vékonysága, na meg persze annak végződése.

Ugyanis az új Red Bullon nagyjából olyan látványt nyújt az orrkúp végnyúlványa, mintha csak az Alien-filmekből inspirálódott volna a főtervező Adrian Newey.

 

 

Rajtuk kívül azonban a Renault is adós volt, hiszen az évnyitó rendezvényén nem mutatta meg új négykerekűjét, csak néhány képet osztott meg róla, amelyeken ráadásul nem is a végleges festés volt látható. A kissé furcsa bemutató mögött az állt, hogy az enstone-iak nem készültek el az RS20-as kódjelet kapó konstrukcióval, és bár azóta a gárda már teljesített egy forgatási napot Barcelonában, egészen az első tesztnapig nem derült ki, hogyan néz ki az új autó.

A zöld jelzés után nem sokkal végül pályára gurult az RS20-as, azonban a végleges festésére még várni kell, hiszen a külsejét továbbra is tesztfestés fedi. A csapat nyilatkozata szerint ez a tesztek során így is lesz, és csupán az idénykezdetre tér vissza a megszokott sárga és fekete színezés.

 

 

A mezőnyből ötödikként mutatta be 2020-as autóját a McLaren, aminek színvilága maradt az utóbbi években megszokott narancssárga-kék párosítás, és amit (egy jó ideig legalábbis biztosan) utolsóként hajt Renault-erőforrás.

A négykerekű az MCL35-ös nevet kapta, és a McLaren alkalmazottjai tolták be a színpadra, ahol meg lehetett csodálni, mielőtt megjelent volna mellette a csapat két versenyzője is. Az autó festése hasonló az előző idényekben látottakhoz, vagyis a narancssárga és a kék dominál, csupán máshogy helyezkednek el a színek, mint például tavaly.

 

Ugyan a 2020-ra tervezett, megújított festést már korábban bemutatta egyszer a Mercedes csapata, de az akkor még a régi autóra került fel – most viszont már az idei évre szánt technikáról is közzétett néhány fotót az istálló. Valtteri Bottas hamarosan bele is ülhet a technikába és megteheti vele az első métereket, a hírek szerint Lewis Hamiltonnak ebben a sorrendben most csak a második hely jut.

 

 

A Toro Rosso már történelem, az istálló identitása innentől Scuderia Alpha Tauri. Annak, aki nem értette, miért lát autóbemutató helyett divatbemutatót, magyarázatként szolgál, hogy az Alpha Tauri a Red Bull fiatalnak számító ruhamárkáját takarja – a névváltás mögött természetesen a marketing, a brand népszerűsítése áll.

Azért végül az autó is megmutatkozott: a Toro Rosso megszokott koncepciójával teljesen szakítottak, a dizájnt fehér és sötétkék uralja, az Alpha Tauri óriási logójával. Íme a 2020-as versenygép, az AT01:

 

A Racing Point is az első tesztnapon mutatta meg a gépét. Igaz, az RP20-as festését már prezentálta a csapat a BWT ausztriai központjában, ahol azt is bejelentette, hogy 2020-tól már a BWT a névadó szponzora. Az előző kiírást a 7. pozícióban záró alakulat számára mindenképpen átmeneti az idei év, hiszen jövőre már az Aston Martin gyári istállójaként vesz részt a Formula–1-ben.

Azt azonban már előzetesen is tudni lehetett, hogy alapjaiban tervezték át a tavalyi autót, és ezt a pályára guruló négykerekű azonnal meg is erősítette. Az RP20-as nem mellesleg nagyon hasonlít a Mercedes 2019-es konstrukciójára, a W10-esre, amellyel a németek egyéni és konstruktőri címet ünnepelhettek.

 

 

Rendhagyó módon, egy Twitterre feltöltött közel egyperces videóval mutatta meg 2020-as F1-es autóját a Williams istálló – a színezés átalakult, az idei évben már inkább a piros dominál.

 

Mindkettőt láttuk már, de hivatalosan csak a Barcelonában a tesztelés reggelén leplezte le 2020-as autóját a Haas és az Alfa Romeo.

A bokszutcában előbb a VF20-asról került le a lepel, de újdonságot nem láttunk, hiszen az amerikai alakulat elsőként, már megmutatta az autót, ami aztán hétfőn a filmezés-bejáratás keretében már körözött is a spanyol pályán.

 

Az Alfa Romeo új modellje, a C39-es is pályára lépett már Fioranóban, de a svájci csapat azért hagyott meglepetést is. Most teljes valójában is megláttuk az új névadó szponzor, a tesztpilóta Robert Kubicával együtt érkezett Orlen csatlakozásával megújult fényezést.

 

 

Ezzel be is mutatkozott minden autó. Már csak a versenyeknek kell elindulnia!

 

 

Iratkozz fel hírlevelünkre!


Kövess minket közösségi oldalainkon!

Go to Top