fbpx
Főoldal - Garázsipar - Garázsdoki rendel: OPEL Insignia/Holden Commodore

Garázsdoki rendel: OPEL Insignia/Holden Commodore

2021-06-10T15:47:25+02:002021. június 10.|Címkék: , |

0

Az egyre fejlődő járműtechnika, elektronikai szempontból, kihívások elé állítják az autószerelőket. Az autóipar utóbbi 7 év fejlesztéseinek 85%-a az elektronikában összpontosultak. Egy mai autóban akár 154 vezérlőegység is előfordul és az előforduló hibajelenségek egyre jobban összefüggenek a különböző rendszerekkel, mivel ezek hálózatban (vagy akár hálózatokban) vannak összekötve. Az autóban lévő rendszerek szoftverei pedig a mai járművek elképesztő funkcionalitását teszik lehetővé a személyre szabástól az önvezetésig. A járműdiagnosztika egyre bonyolultabbá válik és egy egyszerű hiba, aminek a megoldása is egyszerű, legalábbis utólag nézve, komplex elektronikai vagy informatikai tudást igényel.

Ezeknek a kihívásoknak próbálunk eleget tenni a Hella Tech World segítségével,  konkrét autóknál, konkrét hibajelenségekre, konkrét megoldásokat adni a Garázsdoki cikksorozatunkban.

 

Mai pácinesünk: Opel Insignia / Holden Commodore

Szimptóma: – A központi zár rendszer távirányítója nem működik.

Jármű pontos típusa: Opel / Holden, Insignia / Commodore, Modellév: 2011 – 2012, Alvázszám: B1219370 – C1049658.

Kommentár:

A fent említett járműveken a távvezérlő idő előtt lemerült akkumulátor miatt leállhat.

 

Terápiás kondíciók:

Vevői panasz esetén ellenőrizni kell a két billentyű távvezérlőinek működését és hatótávolságát. Ha kiderül, hogy a távirányító akkumulátora idő előtt lemerül, valószínűleg a nyomtatott áramköri kártya hiba van a kulcselektronikában.

 

Terápia:

A probléma elhárításához cserélje ki a hibás távirányítót vagy kulcsot.

A távirányítókat a jármű gyártója módosította az alvázszámtól: C1049659.

 

Forrás:

https://www.hella.com/techworld/au/bi/Opel-Insignia-Holden-Commodore-Remote-control-for-the-central-locking-system-does-not-work-9538/

 

Iratkozz fel hírlevelünkre!


Kövess minket közösségi oldalainkon!

Go to Top