Kettőstömegű lendkerék a hatásos rezgécsillapításért a hajtásláncban.
Audi, Bertone, BMW, Chevrolet, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Jaguar, Jeep, Kia, Lancia, Land Rover/Range Rover, LDV, Mazda, Mercedes-Benz, MG, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Puch, Renault, Rover, Saab, Seat, Ssangyong, Suzuki, Toyota, Vauxhall, Volkswagen, Volvo
MŰKÖDÉSBEN TÖKÉLETES
A tengelykapcsoló kiegészítő alkatrészének lett tervezve, a kettőstömegű lendkerék csökkenti a motor nem kívánatos rezgéseit és segíti a növekvő vezetési komfort iránti igény elérését. A kuplunghoz hasonlóan a DMF normál kopásnak és használatnak van kitéve és cseréje szükségessé válhat.
KIVÁLÓ PIACI LEFEDETTSÉG
Minden második személy-és kisteher gépjárművet kettőstömegű lendkerékkel szerelnek napjainkban és ez az érték folyamatosan növekvő tendenciát mutat. Európa szerte több mint 85 millió járművet láttak el kéttömegű lendkerékkel. Több mint 390 különböző alkalmazás, Gyári Elsőszerelési Minőség, ez biztosítja LuK, szinte teljes lefedettség a teljes gépjármű alkatrészpiacon.
ÚTTÖRŐ TECHNIKA
A hagyományos lendkerék csak egy, merev tömegből áll. Ezzel szemben a kettőstömegű lendkerék két tömegből áll, amelyek egymáshoz képest el tudnak mozdulni. Ívelt rugók formájában csillapítórendszert integráltak a kéttömegű lendkerékbe. Ezáltal a kéttömegű lendkerék lehetővé teszi a motor forgási rezgéseinek csillapítását és semlegesítését.