TRW fékbetétek (Haevy Duty)

Mind Tehergépjármű
2025.03.10.

Mint az alkatrészek tervezésében vezető vállalkozás a gyártásában és a termelésben olyan fékbetéteket tudunk gyártani, amelyek a világ összes jelentősebb haszongépjárművének igényeit kielégítik. A TRW-vel fékbetétek használata kiemelkedő teljesítményt és megnövelt biztonságot kínál a járművezetőknek teherautókhoz, pótkocsikhoz, buszokhoz és sok más nehéz haszongépjárműhöz.

ELŐNYÖK:

A TRW fékbetétek legfontosabb előnyei:

  • A világ egyik legfejlettebb súrlódó anyaga a jobb hatékonyság érdekében
  • A független teszteken felülmúlják az Original Equipment Service (OES) alkatrészeit
  • Jelentősen nehezített tesztpályák a teljes élettartam tesztelésére, a mindenkori biztonság garantálására
  • A szereléshez szükséges tartozékokkal
  • Kompatibilitás a legmodernebb blokkolásgátló féktechnológiával

Fejlett fékbetét kialakítás:

A fékbetétek jelentősége

A nehéz haszongépjárművek teljesítménye és a biztonsága szempontjából a fékbetétek hihetetlen jelentőséggel bírnak. A személygépkocsikhoz és kisteherautókhoz képest szigorúbb követelményeknek kell megfelelniük, ez miatt a nehéz haszongépjárművek fékbetétjeinek sokkal robusztusabbaknak kell lenniük. A legújabb gyártási technikák alkalmazásával és szigorú tesztelési folyamatainkkal a TRW fékbetétek biztosítják ezt. Mindezen felül a TRW által gyártott és szabadalommal védett hátlapjainak használata további jelentős javulást eredményez a nyírási és anyagösszehúzódási tulajdonságokban.

A TRW betétek további előnyei a következők:

  • Viszonylag nagy ellenállás a fék alkatrészeinek túlmelegedése általi elszíneződéssel szemben
  • Gyors regenerálódás nedves viszonyok között
  • A fékerő mindig arányos a fékpedálra kifejtett nyomással

Élen a kategóriájában

A fékbetét legfontosabb eleme a súrlódó anyag, és a több éves kutatás és fejlesztés eredményeként megértjük, mi teszi tökéletessé a keveréket nehéz haszongépjárművekhez.

A fékbetét fejlesztése

Az első tárcsaféket az 1980-as években vezették be a nehéz haszongépjárművekben és a Renault volt az első gyártó, amely ezt az előremutató fejlesztést megtette. Mivel a tárcsafékekhez kiváló minőségű fékbetétekre van szükség, ez a fejlesztés egy sor kihívást kínál a gyártók számára, amelyben a TRW a fékbetét-fejlesztés élvonalában áll.

A végletekig tesztelt

A TRW fékalkatrészei a világ legelismertebb és legmegbízhatóbb autóalkatrészei közé tartoznak. Ahhoz, hogy ezt a bizalmat fenntartsuk, folyamatosan magas minőségű termékeket kell kínálnunk, amit szigorú tesztelési folyamatunkkal érünk el.

Számos tesztünk a fékbetétek kopására összpontosít, ami a nehéz haszongépjárművek súrlódó anyagának legkritikusabb jellemzője. Termékeinket a rendeltetésszerű használaton túl is teszteljük, ami azt jelenti, hogy a járművezetők soha nem kerülnek olyan helyzetbe, hogy ne bízhatnának TRW nehéz haszongépjárművük fékbetétjeiben. Független holland hatóságok által értékelt tesztelési folyamataink a következők:

Extrém teljesítmény teszt – ez értékeli a beágyazódási viselkedést és a fakulást

Alpesi szimulációs teszt – a fékhatás mérése 12 perces folyamatos fékezés közben 20%-os lejtőn

Fékpadi teszt – az ECE R90 homologizációval együtt

A FRAUNHOFER-INSTITUT által Németországban végzett tesztek kivételes eredményeket hoztak, a rendkívüli terhelésnek kitett TRW termékek tovább bírták, mint bármely más versenytárs terméke.

Ezenkívül minden teszt után ellenőriztük az összes alkatrész kopásának mértékét, és ennek során felfedeztük, hogy termékeink jobban teljesítenek, mint az eredeti termékek. Ez azt jelenti, hogy nem csak megfelelünk a nemzetközi előírásoknak, hanem túl is teljesítjük azokat.

Zökkenőmentes szerelés

Minden TRW termék a lehető legegyszerűbb és legkönnyebben használható, beleértve a fékbetétjeinket is. A dobozban található rögzítő készletekkel gyorsan és hatékonyan megoldható a betétek cseréje.

 

Megoldás a hőelvezetésre: Lock Sys

Mivel a hő a fékbetétek kopását és esetleges meghibásodását okozhatja, létrehoztunk és szabadalmaztattunk egy rendszert, amely megakadályozza a fémtartó és a súrlódó anyag közötti repedést és deformációt.

A fémtartón lévő üregek segítik a hő eloszlatását a dugattyúkkal közvetlenül nem érintkező felületről. Ez az elrendezés javítja a teljes fékegység hűtését azáltal, hogy növeli a súrlódó anyag és a hátlap közötti felületi érintkezést, valamint a hátlapnak a hőleadó felületét.

Kapcsolódó cikkek

Hogyan készítsd fel motorodat a szezonra?

Március 15. – Ünnepi nyitvatartás és szállítási rend

TRW fékbetétek (Haevy Duty)

Új arculatot kapnak a VARTA termékek

A féltengelyek fontossága

Brembo Xtra féktárcsák -Bajnokoknak járó biztonság