A Goodyear és a Dunlop a legjobbak között végeztek, a Fulda és a Sava pedig kiváló eredményt értek el a value és budget márkák között.
Az első, második és harmadik helyezést bezsebelve a Goodyear márkák páratlanul teljesítettek a legutóbbi ADAC téliabroncs-teszten, amely Európa egyik legátfogóbb tesztje a maga nemében.
Az ADAC Európa legnagyobb autószövetsége; legújabb tesztjükön 32 téli abroncsot hasonlítottak össze, melyek közül 16 a népszerű 205/60R161 és 225/45R172 méretkategóriákba tartozik.
Az ADAC közelmúltbeli tesztje nemcsak a Goodyear UltraGrip 9+ és UltraGrip Performance+ téli abroncsok kiváló, kiegyensúlyozott teljesítményét, hanem nagyszerű hatékonyságukat is megmutatta.
Az összességében a második helyen végzett UltraGrip Performance+ kivételesen teljesített a 17”-os abroncsok tesztjén. A szakértők az abroncs erősségeivel kapcsolatban az alábbiakat jegyezték meg: „Biztonságos kezelhetőség száraz útviszonyok között, ugyanakkor jó teljesítmény nedves utakon is, rendkívül nagy előrejelzett futásteljesítmény, alacsony kopás, jó hatékonyság”. 2
Mindemellett a Goodyear UltraGrip 9+ összesítve harmadik lett a 16”-os abroncsok összehasonlításában. Hatékonyság tekintetében a szakértők első helyre rangsorolták az abroncsot és kiemelték erősségeit: „Biztonságos kezelhetőség száraz utakon, jó teljesítmény nedves útviszonyok között, nagy előrejelzett futásteljesítmény és a teszten mutatott legjobb hatékonyság.”3
Mindkét téli abroncs esetén alkalmaztuk a Mileage Plus és Winter Grip technológiánkat, megnövelt futásteljesítményt és kiváló tapadást biztosítva havas és jeges utakon.
További tesztsikerekről is beszámolhatunk: a Dunlop Winter Sport 5 a 16”-os abroncsok tesztjén az első, a 17”-os abroncsok összehasonlításában pedig a negyedik helyen végzett.
Az ADAC tesztelői méltatták az abroncs tulajdonságait: „Kiegyensúlyozott abroncs, maximális precizitás és biztonság száraz utakon, biztonságos jellemzők nedves utakon, nagy előrejelzett futásteljesítmény, alacsony tömeg és üzemanyag-fogyasztás.” 1 Az abroncs erősségeit is kiemelték: „Precíz és biztonságos teljesítmény fokozott igénybevételnél száraz utakon, példás biztonság téli utakon, rendkívül nagy előrejelzett futásteljesítmény, alacsony tömeg és a legalacsonyabb üzemanyag-fogyasztás. 1
A Dunlop innovatív tulajdonságai – úgymint a futófelületi blokkok megnövelt száma, amely további kapaszkodóéleket, valamint rendkívüli tapadást és teljesítményt biztosít havas utakon – lehetővé teszik, hogy az abroncs ágazatvezető teljesítményt nyújtson.
A Goodyear value és budget márkái szintén meggyőzték az ADAC szakértőit, akik mindkét abroncsot „kielégítő”-nek ítélték. A 17”-os abroncsok tesztjén a Sava Eskimo HP2 tizenegyedik helyezést ért el, és méltatták erősségeit: „Biztonságos tulajdonságok téli utakon, nagy előrejelzett futásteljesítmény, alacsony kopás, rendkívül alacsony tömeg, a teszten mutatott legalacsonyabb üzemanyag-fogyasztás.”2
Eközben a Fulda Kristall Control HP2 holtversenyben tizenegyedik lett a 16”-os abroncsok tesztjén, erősségeit pedig szintén kiemelték: „Precíz és biztonságos teljesítmény fokozott igénybevételnél száraz utakon, a legnagyobb előrejelzett futásteljesítmény, alacsony kopás, átlag feletti alacsony tömeg, alacsony üzemanyag-fogyasztás”.1
Laurent Colantonio, a Goodyear EMEA-régió személyautó abroncsok területének technológiai főigazgatója így nyilatkozott a teszt sikerével kapcsolatban: „Örömünkre szolgál, hogy márkáink közül négyet is elismertek az egyik legátfogóbb és legrangosabb Európai téliabroncs-teszten. Termékeink sikere igazolja a Goodyear innovációs képességét és elkötelezettségét a teljesítmény iránt. Az innovációra való törekvés minden márka számára előnyös, ez pedig azt jelenti, hogy a Goodyear kitűnő téliabroncs-portfólióval van jelen a piacon.”
Adataim megadásával hozzájárulok azok Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint hírlevél küldése céljából történő kezeléséhez.
© 2022 – Inter Cars Hungária Kft. – Minden jog fenntartva!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.