A Goodyear UltraGrip Performance 3 „Eco-Master” és „Green Tire” minősítést kapott az Auto Bild tesztjén

2024.01.18.

A rangos autósmagazin megerősítette a Goodyear új téli abroncsának kiváló, kiegyensúlyozott teljesítményét

Legújabb téliabroncs-tesztjén1 a német Auto Bild autós szaklap az új Goodyear téli abroncs, az UltraGrip Performance 3 nagyszerű hatékonyságát és fenntarthatóságát méltatta, valamint az „Eco-Master” és „Green Tire” minősítésekkel díjazta az abroncs teljesítményét.

A teszteredmények kiemelik a kiváló, kiegyensúlyozott téli teljesítményt, melyet a futásteljesítményt érintő kompromisszum nélkül sikerült elérni – az abroncs ezen a téren egyértelműen túlszárnyalta a versenytársakat2, így nagyszerű választásnak bizonyulhat akár az elektromos járművek vezetői számára is.

A tesztelők dicsérték az UltraGrip Performance 3 „környezettudatos, fenntartható és biztonságos mobilitás”3-át: az összesített értékelés alapján az abroncs ezen a téren „példás” minősítést kapott.

A szakértők határozottan ajánlják a Goodyear termékét, amely véleményük szerint egy „kiegyensúlyozott prémiumabroncs meggyőző téli tulajdonságokkal, rendkívül nagy futásteljesítménnyel és rövid féktávolságokkal, amely jó komfortérzetet biztosít.” 3
Az Auto Bild 2023-as téliabroncs-tesztjén 54 téli abroncsot hasonlítottak össze az ágazat abroncsai közül a népszerű 225/45 R 18-as méretkategóriában.

Csúcsmodern téli abroncs a legkeresettebb autókra

Abroncsválasztéka kifejlesztéséhez a Goodyear az ágazat legmodernebb technológiáit alkalmazza. A Goodyear UltraGrip Performance 3 számos olyan tulajdonsággal rendelkezik, amely komoly előnyt jelent a versenytársakkal szemben.

A Snow Protect technológia megnövelt lamellasűrűséget biztosít nagyszámú kapaszkodóéllel az optimális tapadásért, az úgynevezett „hókarmok” – a vállrész peremén elhelyezett hosszabb mintaárkok – pedig növelik a teljesítményt puha és mély hóban.

A Goodyear a Wet Grip+ technológiát az abroncs nyomvonalának optimalizálására fejlesztette ki, amely elősegíti a kitűnő vízelvezetést. Nedves felületen a víz oldalra tolódik, ezáltal csökkentve a vízen felúszás kockázatát; ez kiváló teljesítményt tesz lehetővé nedves vezetési körülmények között.

A 3D-s lamellák a vállrészen továbbá növelik az abroncs merevségét és jobb teljesítményt nyújtanak száraz utakon.

A hatékonyság növelését és a belső zaj csökkentését szolgáló különleges abroncstulajdonságoknak köszönhetően az UltraGrip Performance 3 téli abroncs az elektromos járműveken is használható. Az UltraGrip Performance 3 felszerelhető a piacon megtalálható számos legújabb és legnépszerűbb járműre, ilyen például az Alfa Romeo Giulia, az Audi A6/S6, a BMW i4 M50, a BMW 4-series Gran Coupé, a Cupra Formentor, a Tesla Model S Plaid vagy a Smart #1, a Toyota Aygo X vagy a Volvo C40/XC40.
Laurent Colantonio, a Goodyear személyautó abroncsok területének európai technológiai főigazgatója így nyilatkozott a teszt sikerével kapcsolatban: „Rendkívüli érzés látni a Goodyear sikersorozatát a teszteken. A versenytársak között bizonyítjuk, hogy termékeink nemcsak a legjobban teljesítő abroncsok közé tartoznak, hanem maximálisan teljesítenek a fenntartható mobilitás terén is. A díj a teljesítmény és a hatékonyság iránti kitartó törekvésünket ismeri el, amely minden Goodyear abroncsban megmutatkozik.”

„Az Auto Bild az iparág legszigorúbb tesztelési módszereit alkalmazza, mind a teljesítménykritériumok, mind az összehasonlított gumiabroncsok száma tekintetében. Így rendkívül büszkén fogadjuk el a Goodyear UltraGrip Performance 3 „Eco-Master” és „Zöld abroncs” minősítéseit.”

_________________
(1) Auto Bild, 40/2023-as szám – 54 téli abroncs összehasonlítása a 225/45 R18-as méretkategóriában
(2) Auto Bild, 40/2023-as szám – összehasonlítás a futásteljesítmény tekintetében: Goodyear UltraGrip Performance 3: 45 500 km, legjobb versenytárs: 44 476 km.
(3) Idézetek: az eredeti német szövegből fordítva.

Kapcsolódó cikkek

Az ÉN Inter Cars-om: Észak-Pest- Interjú Czakó Zoltánnal és Czakó Péterrel

LEMFÖRDER TERMÉK PORTFOLIÓ

Ünnepi nyitvatartás – 2025 HÚSVÉT

Jöhetnek a napelemes kamionok?

Az ÉN Inter Cars-om: Eger – Interjú Pajtók Lászlóval