A járművek meghajtására használt üzemanyag, legyen az benzin, dízel, LPG vagy metán, idővel szénmaradványokat termel, amelyek lerakódnak az alapvető fontosságú alkatrészekre, mint például a dugattyúkra, szelepekre, befecskendezőkre, részecskeszűrőkre, katalizátorokra, és elkerülhetetlenül a romláshoz vezet. a motor hatásfokáról.
Ez alacsonyabb teljesítményt, magas fogyasztást, nagyobb szennyezést és magasabb költségeket jelent a váratlan javítások miatt.
A megoldás a HPS 12V EASY, a Greenmotor által kifejlesztett új eszköz, egy innovatív dekarbonizáló, amely a hidrogén és az oxigén együttes erejét kihasználva teljesen megtisztítja a belső égési folyamatban részt vevő részeket és visszaállítja az optimális motorteljesítményt, miközben csökkenti a fogyasztást és a káros károsanyag-kibocsátást.
De lássuk a HPS 12V EASY berendezés műszaki paramétereit:
MŰSZAKI PARAMÉTEREK:
* = magasság a padlótól a tartály tetejéig
** = magasság a padlótól a tartálysapkáig
= maximális magasság
A szénlerakódásokat a HPS12V Easy használatakor kitakarítja a motorból (dugattyúfelsők és szelepek stb.). Az autó simábban és hatékonyabban fog működni a teljesítmény növekedésével.
A gyújtógyertyák soha nem fognak olajozni, így jobb szikrát adnak.
A motorolaj nem bomlik le olyan gyorsan, mivel a motor hűvösebben jár és kevesebb szénlerakódás segíti az olaj szilárdságának megőrzését. A katalizátorok élettartama megnő.
A járművek motorjának élettartama jelentősen megnő a motor kisebb kopása miatt.
Egyéb pozitív hatások:
A motor hidrogén-dekarbonizációja hatékony a benzin- és dízelmotorok, az autók, a kisteherautók, a motorkerékpárok, a traktorok és a mezőgazdasági gépek, az építőipari és földmunkagépek, a dízelgenerátorok és a hajók számára.
A termék a cikkszámon HPS 12V EASY érhető el az IC kínálatában.
Adataim megadásával hozzájárulok azok Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint hírlevél küldése céljából történő kezeléséhez.
© 2022 – Inter Cars Hungária Kft. – Minden jog fenntartva!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.