Massey Ferguson Beauvais-i gyártóegysége az 1 000 000 legyártott traktorát ünnepli

Tehergépjármű
2022.11.08.

A Massey Ferguson, az AGCO világmárkája (NYSE: AGCO) örömmel jelenti be, hogy a franciaországi Beauvais-ban található üzeme az 1.000.000. traktorát legyártotta. Az év már eddig is különleges volt, ugyanis az MF idén ünnepli alapításának 175. évfordulóját.  A gyártó 1960. november 20 óta készít erőgépeket a Párizs melletti helyszínen.
A kerek gyártási számról megemlékezve Thierry Lhotte, a Massey Ferguson EAME régió alelnöke & ügyvezető igazgatója is nyilatkozott: “62 év alatt a Beauvais-ban található üzem a Massey Ferguson igazi globális otthonává vált, amely folyamatos növekedésben van. A vezérelv: a Gazdálkodókkal együttműködve és értük dolgozunk. Mindenképpen szerettük volna, ha az 1.000.000. Beauvais-ban legyártott traktor – egy MF 8S.305 Dyna-VT – egy konkrét Gazdálkodóé lett, saját gazdasággal rendelkezik, illetve bérvállalkozóként is dolgozikLa Chapelle des Fougeretz faluban, Franciaország Bretagne régiójában.

Mr. Aubrée is megosztotta véleményét, hogy miért választotta a Massey Ferguson-t:

“Elkötelezett vagyok az új technológiák használata mellett, mint például az RTK jelszintű automata kormányzás, a szakaszvezérlés, amelyek segítenek talajaink megőrzésében és a fenntartható művelésben. Az MF 8S megteremti számomra ezek lehetőségét modern erőforrásának, kifinomult hajtóművének és hosszú tengelytávjának köszönhetően. Az már csak hab a tortán, hogy a kiváló kilátás, fülkekényelem és a könnyen kezelhető precíziós gazdálkodási technológiák végett kiválóan érzem magam benne. A teljes MF flottám 4 traktort, 3 kombájnt, 2 nagy szögletes bálázót és 1 teleszkópos rakodót tesz ki, ami azáltal fejlődött ekkorára, hogy a márkakereskedőmmel kölcsönös bizalmon alapuló fejlesztéseket hajtottunk mindig végre.”

Elkötelezett munkatársakkal ünnepli Beauvaisa gyártókapacitásának 62. évfordulóját

BoussadBouaouli, a Beauvais Manufacturing gyár alelnöke kiemeli a dolgozók elkötelezettségét az MF Campus fejlesztésének irányába:

“1960 óta folyamatosan az emberek és az itt dolgozók tartották lendületben a gyárat, soha el nem veszítve az alapításkor lefektetett irányelvet: Farmer’sfirst (elsők a Gazdálkodók). Ez a szemlélet mindig segített túljutni az aktuális korok kihívásain, és meghatározta a tiszta jövőképet”.

Minden az MF 825-ös szériával kezdődött 1960-ban. Azóta az üzemi terület folyamatosan növekedett ikonikus és innováció vezérelt traktorszériák gyártásának segítségével. Ilyen emlékezetes modellcsalád volt az MF 3000-es 1986-ból, az első traktor fedélzeti elektronikával, illetve az MF 8600 is 2008-ból, az első SCR rendszerrel. A füstgázkezelés szabályzásával lehetővé vált a mezőgazdasági gépek számára is a hatékony környezetvédelem. 2020-ban jött a legutolsó forradalmi fejlesztés – az MF 8S szérián található Protect-U rezgés és hangelnyelő – 24 cm-es légtér bevezetésével a motorháztető és a fülke között.  Ez a megoldás tovább csökkenti a rezgéseket, illetve javítja a motor és fülke hűtésének a hatásfokát. A fejlesztés eredményeképpen az MF 8S széria elnyerte a 2021-es Év Traktora Díjat, illetve a Red Dot: termék formatervezési Díjat is. A 2022-es Farm Machine kitüntetés pedig már csak hab a tortán a traktor elismerései között (a Beauvais-i gyár részletes fejlesztési ütemeiről külön sajtóközlemény áll rendelkezésre).

“Termelési gyökereink már 62 éve terjeszkednek, erősödnek Beauvais-ban. Büszkék vagyunk, hogy 2016-ban ez lett az Év Gyártóegysége, ami bizonyítja, hogy a modern időkben kiválóan megállja a helyét, illetve, hogy az MF Campus iránymutatást jelenthet a világ minden mezőgazdasági gépgyártója számára.”

– nyilatkozza BoussadBouaouli.

“2010-től jelentős változásokon esett át a teljes gyáregység, ugyanis bevezettük a LeanManufacturing – karcsú gyártási rendszert. Ezzel folyamatosan tudjuk növelni a minőséget, és gyorsan tudunk reagálni ügyfeleink igényeire.  2013-ban kiterjesztettük gyártókapacitásunkat, azáltal, hogy beindítottuk Beauvais 2-t: saját fülkegyárunkat. 2019-ben jópár belső folyamatot erősítettünk és szerveztünk át, mint például a logisztikai központunk működését. 2020-ban további folyamatfejlesztéseket hajtottunk végre: traktor személyre szabási műhelyt hoztunk létre, ahol ügyfeleink a saját igényeikre tudják alakítani gépeiket. Továbbá bővítettük a kapacitást a kis alkatrészek és prototípusok legyártására rendszerbe állított 3D-s ipari terméknyomtatókkal.”

Még abban az évben kialakítottuk a hidraulikus alkatészek “házon belül” történő gyártórészlegét (1.340 különböző cikkszámú termékkel), csak úgy, mint a hajtómű felújító műhelyt. Saját matricagyártó (300 különböző cikkszámmal) egységekkel is rendelkezünk a helyszínen. A legújabb idei fejlesztés pedig, hogy már saját magunk képesek vagyunk előállítani üzemanyag és AdBlue tartályainkat. Jelenleg ez 4 szériához érhető el, de célunk, hogy minden AGCO gyárhoz innen szállítsuk a folyadék tartályokat a jövőben. Beauvais kapacitását jól mutatja, hogy napi 100 traktort tudunk legyártani és kiszállítani. Szükség is van erre, ugyanis kapacitásunk 80%-a exportra kerül, több mint 70 országba.Az MF 4700 M, MF 5700M, MF 5S, MF 6S, MF 7S, MF 8S és MF 8700 S szériákat is itt gyártjuk. 75-től egészen 405 lóerőig állítunk el gépeket, a teljes elérhető hajtóműválasztékkal”

“Miután átadtuk az 1.000.0000. traktort, már azon dolgozunk, hogy egyesítsük részlegeinket egyetlen, 54 hektáros, “egy tető alatt” megtalálható egységgé, MF Campus néven. Ez érinti a gyártást, tervezést, beszerzést, ügyféltámogatást, alkatrész üzletágat, értékesítést&marketinget, valamint a termékmenedzsmentet, finanszírozást és a jogi és HR osztályokat is”

– egészíti ki nyilatkozatát ThierryLhotte.

“Ez rendkívüli rugalmasságot eredményez majd, és egyedi élményt teremt az itt dolgozók számára. Hiszen ők azok, akik tartalommal töltik meg a pozíciókat, és az egymilliós gyártási kapacitás is annak a 2.500 munkavállalónak az érdeme, akik közvetlenül Beauvais-ban, illetve a szomszédos GIMA hajtómű gyárban dolgoznak”.

Kapcsolódó cikkek

Innováció és minőség a fékrendszerek világában

A Shell immáron 17. alkalommal a világ vezető globális kenőanyag-gyártója

Sparco DNS – 100% szenvedély

Bemutatjuk a Valvoline-t

A megfelelő motorkerékpár abroncsok kiválasztása: típusok, méretek és tippek

A csörlő helyes használata

Ezen a weboldalon sütiket használunk.
Adatvédelmi nyilatkozat