Bosch ESI[tronic] 2.0

2022.09.07.

A Bosch ESI[tronic] 2.0 online diagnosztikai szoftvere megkönnyíti a mindennapi munkát a műhelyében, és növeli a hatékonyságot. Szokás szerint a 2022-es | 3-as verzió gyakorlati funkciókat és valódi innovációt kínál a gépjárműjavításhoz.

A biztonságos diagnosztikai hozzáférés (SDA), mint az ESI[tronic] 2.0 Online-ba integrált kulcsfontosságú megoldás, lehetővé teszi a részt vevő járműgyártók védett járműadataihoz való átfogó hozzáférést. Bevezetése óta számos gyártót integrált a Bosch az SDA-ba.

A nagyfeszültségű rendszerek és a velük felszerelt gépgépjárművek kezelése komoly biztonsági aggályokat vet fel. Ezért a Bosch idén véglegesíti a hibridek és elektromos gépjárművek kezelésére vonatkozó koncepcióját annak érdekében, hogy a szokásos minőségi szintet kínálja.

A Porsche márkához tartozó információkat, amely újonnan került be az ESI[tronic]-ban, karbantartási adatokkal bővítettük ki. Az ilyen típusú információk mostantól minden fontosabb modellhez elérhetők az Ön számára. Ez a fajta tartalom a későbbi frissítések során folyamatosan bővülni fog.

Témák

  • Biztonságos diagnosztikai hozzáférés (SDA): a védett járműadatokhoz való hozzáférés folyamatos bővítése
  • Első lépés a hibrid- és elektromos gépjárműveken végzett munkák esetében: utasítások a nagyfeszültségű rendszerek feszültségmentesítéséhez
  • Porsche karbantartási információk Most az ESI[tronic] 2.0 Online-ban

Biztonságos diagnosztikai hozzáférés (SDA): a védett járműadatokhoz való hozzáférés folyamatos bővítése

A biztonságos diagnosztikai hozzáférés (SDA), mint az ESI[tronic] 2.0 Online-ba integrált kulcsfontosságú megoldás, lehetővé teszi a részt vevő járműgyártók védett járműadataihoz való átfogó hozzáférést.

Bevezetése óta számos márka integrálódott az SDA-ba. Ez ismét lehetővé teszi a műhelyek számára, hogy átfogó diagnosztikai munkát végezzenek az érintett gépjárműveken, megkönnyítve azok diagnosztizálását.

A Renault és Dacia gépjárművek védett járműadatai jelenleg az ESI[tronic] 2.0 Online oldalon keresztül érhetők el a járműgyártó portálján. Az SDA-ba való integrációt a közeljövőben tervezzük, ami azt jelenti, hogy nem lesz szükség a gyártóportálon való áthaladásra.

A Bosch szoros kapcsolatban áll más járműgyártókkal, és azon dolgozik, hogy integrálja őket az SDA-ba is. Ezek hamarosan meg fognak jelenni a következő frissítések egyikében.

Első lépés a hibrid- és elektromos gépjárműveken végzett munkák esetében: utasítások a nagyfeszültségű rendszerek feszültségmentesítéséhez

A jelenleg használt hajtáskoncepciók sokasága miatt a hibridek és a teljesen elektromos gépjárművek meglehetősen nagy kihívást jelentenek a műhelyek számára.

Ha egy szerelő nem részesült megfelelő képzésben, akkor nem végezhet kisebb munkákat sem a nagyfeszültségű egységekkel rendelkező gépjárműveken. Az érintettebb munkák, például a hibaelhárítás és a javítások még további szakmai képzést is igényelnek a nagyfeszültségű gépjárművekkel való munka során.

A biztonságos kezelés biztosítása érdekében számos tevékenység megköveteli a nagyfeszültségű rendszer feszültségmentesítését. Ezekben az esetekben a nagyfeszültségű akkumulátort leválasztják a gépjárműről, és a nagyfeszültségű rendszer maradékfeszültsége leépül előírás szerűen meghatározott idő alatt, hogy a későbbi javítási munkákat biztonságban el lehessen végezni.

Alapvető lépések a nagyfeszültségű rendszerek áramtalanításához:

1. Hajtsa végre az áramtalanítást
2. Biztosítsa a gépjárművet a véletlenszerű áram alá helyezéstől
3. Tegyen ki figyelmeztető táblákat, feliratokat az áramtalanításról

Sok esetben az áramtalanítási eljárásokat és a mérési pontokat nem szabványosítják a gyártók és a különböző modellek között is lehetnek eltérések egy márkán belül. A megfelelő utasítások biztonságot és támogatást nyújtanak.

A gyártók azonban néha módosíthatják a nagyfeszültségű áramtalanítási eljárást. Ez magában foglalhatja a meghatározott várakozási idők módosítását, a célérték vagy az előre meghatározott mérési pont kiigazítását, vagy a biztonság szempontjából releváns egyéb módosításokat.

Ezért a Bosch a nagyfeszültségű áramtalanítási eljárások leírására összpontosít, és folyamatban van annak a koncepciójának véglegesítése, hogy részletes utasításokat foglaljon bele a kézikönyvekbe (SIS). Az egy éven belül a „Kézikönyvek SIS” információtípusra előfizető ügyfelek megkapják az első utasításokat a nagyfeszültségű áramtalanításhoz, amely lehetővé teszi számukra, hogy megbirkózzanak a műhelybe érkező hibrid és elektromos gépjárművek növekvő száma által okozott mindennapi kihívásokkal.

Porsche karbantartási információk
Most az ESI[tronic] 2.0 Online-ban!

Folyamatosan figyelemmel kísérjük felhasználóink igényeit és azokat figyelembe véve tervezzük meg a tartalmat, hogy az a lehető leghasznosabb legyen a műhelyben végzett mindennapi munkájukhoz.

A megnövekedett igény miatt a Porsche az év elején új márkaként került bevezetésre az ESI[tronic] 2.0-ban. A folyamatosan bővülő lefedettség és rendelkezésre álló tartalom mostantól további átfogó karbantartási információkkal bővül, amelyek a szokásos módon elérhetők lesznek a „Karbantartás (M)” modulon keresztül.

Nincs szükség frissítés telepítésére. Az online funkcionalitásnak köszönhetően már teljes hozzáféréssel rendelkezik az információkhoz.

Az információk a következőket tartalmazzák:

  • Karbantartási tervek
  • Karbantartási időközök
  • Műszaki információk, például meghúzási nyomatékok és feltöltési mennyiségek
  • Gumiabroncsnyomások
  • Futómű beállítási értékek

Ez a tartalom minden fontosabb Porsche
modellhez elérhető, például:

  • Panamera [971]
  • Cayman [981C]
  • Cayenne [92A]
  • Boxster [981]
  • Macan [95B]
  • Taycan [Y1A]
  • 911 [991]

Kapcsolódó cikkek

OXIMO- Ablaktörlő választás online

OXIMO – az ablaktörlő, ami lépést tart veled

Ünnepi nyitvatartás: 2025. október 23.

Az autókuplung fejlődésének története

Extrakényelmessé tennék a buszon alvást

Baracatt Motorsport Tires – Rally abroncsok