KNORR ÉS JALTEST KOOPERÁCIÓ

A Knorr-Bremse és a COJALI S. L. megerősíti üzletét az autóiparban azáltal, hogy egyesítik a szinergiákat, hogy komponenseket, elektronikát és megoldásokat fejlesszenek a csatlakozáshoz és a digitalizáláshoz. Emiatt a német cég többségi részesedést szerzett a spanyol Jaltest diagnosztikai készüléket gyártó Cojali S. L. cégben.

2022.06.20.-án Venancio Alberca Gómez, CEO & President, COJALI S. L. és Alexander Wagner az EMEA Aftermarket alelnöke, Knorr-Bremse Systeme für Nutzfahrzeuge Gmbh urak bejelentették a következőket:

„Örömmel értesítjük, hogy a Knorr-Bremse Systeme für Nutzfahrzeuge GmbH megállapodást írt alá a COJALI S. L. 55 százalékos többségi részesedésének megszerzéséről. A tranzakció lezárása a szokásos feltételekhez kötött, beleértve az illetékes trösztellenes hatóságok jóváhagyását is.

A Knorr-Bremse így a csatlakozási megoldások növekvő piacába fektet be, ahol a COJALI S. L. már aktívan foglalkozik termékekkel és know-how-val és tovább bővíti saját digitalizációs szakértelmét.

A COJALI S. L. világelső a hagyományos diagnosztikai, távdiagnosztikai, prediktív karbantartási és telematikai technológiai megoldások fejlesztésében, valamint haszongépjárművek alkatrészeinek gyártója.

Az együttműködés részeként a Knorr-Bremse és a COJALI S. L. a következő üzletágakban fog együtt dolgozni:

  1. A Cojali minden diagnosztikai megoldást kifejleszt a Knorr-Bremse csoport számára, a NEO-tól kezdve prioritásként.
  2. A Knorr-Bremse Group által forgalmazott összes többmárkás diagnosztikai megoldás Jaltest Diagnostics néven kerül értékesítésre.
  3. Mindkét vállalat együttműködik az elektronikai alkatrészek fejlesztésében és az azt követő kereskedelmi forgalomba hozatalban.
  4. A két cég együtt dolgozik a távdiagnosztikával (állapotfigyeléssel) és a prediktív karbantartással kapcsolatos kínálat bővítésén, azzal a céllal, hogy olyan megoldásokat dolgozzanak ki, amelyek megfelelnek az új generációs járművek aktuális igényeinek: villamosítás, digitalizálás és autonóm vezetés.
  5. Általánosságban elmondható, hogy mindkét vállalat meg fogja keresni a szükséges szinergiákat, hogy közösen nézzen szembe a haszongépjármű-ágazat kihívásaival.

Az IAM-ben és az OEM-ben a mindennapi üzletmenet folytonosságának támogatása érdekében, mindkét társaság bizalmi és tartós üzleti kapcsolataira építve, az értékesítési tevékenység a jövőben is a megszokott formában, egyénileg történik.”

Forrás: mailchi.mp

2022.08.22.