EBC – A világ vezető fékszakértője

A még mindig magántulajdonban lévő EBC Brakes világelső a fékalkatrészek gyártásában.

A 80-as évek elején az EBC Európában megkezdte a világ első utángyártott termékpalettájának fejlesztését. A gyártó a sikeres bevezetés után az évtized második felére kiterjesztette piacát az USA-ra.

Az autóiparban gyorsan bővülő EBC Brakes világszerte vezető szerepet tölt be a sport, a nagy teljesítményű és versenyfékbetétek, valamint a féktárcsák területén. A közelmúltban az EBC újabb úttörő anyagot dobott piacra a könyezetbarát Ultimax 2 keverékkel, amely teljesen nélkülözi a nehézfémeket és szulfidot.

Az EBC fékbetét -kínálatának 100% -a az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban található gyáraiban készül.

EBC fékbetétek

EBC Ultimax2 – Ha szimplán csak minőségi OEM cserebetétre van szükség

Az EBC Brakes Bristolban (UK) helyet kapó gyártóüzemében előállított Ultimax2 ™ fékbetét egy nagyszerűen megtervezett keverék, amely tartós, minimális port termel, így tökéletes választás lehet egy városi vagy hétköznapi sofőr számára.

Miért költenél többet, ha csak egy minőségi csere fékbetétre van szükséged?

Az Ultimax2 ™ fékbetét fémektől mentes, acélszálakat nem tartalmaz, így ez a tisztább fékbetét kevésbé agresszív az öntöttvas féktárcsákkal szemben.

Az Ultimax2 ™ az USA fékbesorolási rendszerében „N” kóddal is rendelkezik, tehát kiemelkedően környezetbarát, illetve elérte a hőn áhított „GG” súrlódási besorolást is, amely szinte ismeretlen az autóipari fék-szegmensben.

Az Ultimax2 ™ fékbetét legtöbb versenytársához képest hosszabb ideig tart, megnöveli a lemez élettartamát és nulla toxicitást bocsát ki – egy igazi jövőbe mutató konstrukció. A fékhatás valóban elképesztő, már az első használat során is erőteljes fékezést biztosít.

Az Ultimax2 ™ -t széleskörű teszteknek vetették alá. Egyaránt tesztelték hideg és nedves körülmények között: Észak -Európában és Skandináviában, valamint a karibi meleg és párás hőmérsékleten, ahol a fékzaj nulla volt.

  • Kiváló, ECE R90 jóváhagyással rendelkező fékbetét
  • Piros felületbevonattal rendelkezik a telepítés utáni azonnali biztonságos fékezéshez
  • Új, 100 % -ban környezetbarát összetétel, szulfidoktól mentes
  • Nincs szükség alátétekre a zajcsökkentéshez
  • Meleg és száraz éghajlaton, valamint hidegben is működik

 

EBC Greenstuff™ – A legtöbbet eladott EBC sport fékbetét

A Greenstuff™ ™ 6000 sorozat első szintű fékfejlesztésnek számít egy alap készlethez képest, akár 15% -os javulást biztosít a fékerőben. A Greenstuff™ ™ 6000 azonban nem kimondottan kemény és hosszú élettartamú fékbetét: a sofőrök úgy találhatják, hogy a Greenstuff™ ™ kevesebb kilométert bír pick-upokon, terepjárókon és nehezebb járműveken, mint azok a versenytársai, amelyeket elsősorban a jótállási időszak lejártára terveztek. Ennek ellenére a 6000 kiváló választás lehet közepes kopással és jó fékhatás mellett.

A Greenstuff™ ™ 7000 sorozat egy kicsit keményebb fékbetét, amit úgy terveztek, hogy csökkentse a keletkező port, valamivel hosszabb ideig tart, mint a 6000 -es sorozat. Egy nagyszerű fékbetét és minőségi választás nehezebb autókhoz és SUV -hoz (4×4).

  • EBC közepes kopású utcai betét 15% -os fékteljesítmény javítással
  • Képes ismételt erős fékhasználatra
  • Nagyon minimális féktárcsa károsodási jellemzők
  • Kiváló választás a könnyebb ázsiai és európai sportkompakt modellekhez
  • ECE R90 jóváhagyás a legtöbb autóhoz
  • Piros felületbevonattal rendelkezik a telepítés utáni azonnali biztonságos fékezéshez

 

EBC Redstuff™ – A fékbetét, amely bizalmat indikál

A Redstuff™ kerámia fékbetétek híresek alacsony fékpor képzési képességükről, a legújabb keverék azonban nagymértékben csökkentetheti a betét „fém-felszedését” (MPU) vagy féktárcsa „bemaródás” jelenségét, és tovább csökkenteti a keletkező port.

A Redstuff™ fékbetétek keményebb anyaga miatt hosszabb időt vesz igénybe, hogy megfelelően bekopjanak és elérjék a várható legmagasabb teljesítményt, ez idő alatt a fékzaj furcsa „csipogásként” jelentkezhet hideg körülmények között, sétatempónál. Egy pedálnyomással azonban a féktárcsán lévő nedvességtől megszabadulva a hanghatás megszűnik, így az EBC Redstuff™ egy olyan fékbetétté válik, amely bizalmat kelt minden autósban.

A fékport sok gyártó komolyabb panaszforrásnak minősíti, mint a fékcsikorgás, és mint ilyen, az EBC Brakes büszke arra, hogy a Redstuff™ keverék szinte teljesen fékpor-mentes használatot tesz lehetővé.

A kevesebb por mérsékeltebb kopást jelent a féktárcsán, így annak élettartama akár a duplájára is nőhet, egy acélszálas keveréket tartalmazó fékbetét használatával szemben.

Az az optimális kiegyensúlyozott fékhatás érdekében EBC Redstuff™ mindkét tengelyen való használata javasolt.

  • Az EBC szinte teljesen pormentes utcai betétje 15% -os fékjavítással
  • Képes ismételt erős fékhasználatra
  • Nagyon minimális féktárcsa kopás jellemzi
  • ECE R90 jóváhagyás a legtöbb autóhoz
  • Piros felületbevonattal rendelkezik a telepítés utáni azonnali biztonságos fékezéshez

 

EBC Yellowstuff™ – Magasfokú teljesítmény, amely az utcán is jó modorú

Nagy hatékonyságú performance fékbetét a magas súrlódással a megnövelt fékezőerőért.

Az EBC Yellowstuff™ fékbetétek ECE fékbiztonsági tesztelésen esnek át, ami azt jelenti, hogy hidegben is tökéletesen kell működniük, legalább olyan jól vagy jobban, mint az alap versenytársaiknak.

Nem csupán egy magas súrlódású betét, de ellenáll a hőnek és az erőteljes fékezésnek, ami azt jelenti, hogy a Yellowstuff™ -ot nagy sikerrel használják a gyors utcai autókban és sok esetben rendőrségi járművek fékeiben is.

Az EBC Yellowstuff™ összetétele 2021 folyamán korszerűsítésre került: eltávolították a réz komponenst, hogy megfeleljen a környezetvédelmi jogszabályoknak.

Az új keverék tartósabb, ám a bekopási fázis emiatt hosszabbá vált: utcai használat esetén ez 150-300 kilométer, de egy versenyre – amennyiben „friss” betéttel érkeznénk – az EBC a Bluestuff™ választását javasolja.

Széles hőmérsékleti tartománya miatt az EBC Yellowstuff™ előnyeit nagyobb teljesítményű autóknál, a legtöbb utcai autón sportosabb használat mellett, és akár a fékfejlesztésként puck-upok és SUV-k esetén élvezhetjük.

A pálya/drift/hegyi versenyeken, ahol a korábbi Yellowstuff™ keveréket javasolták – az EBC Bluestuff™ NDX vagy az RPX összetétel jelenthet megfelelő választás.

  • A „leggyorsabb” utcai felhasználású keverék, nagy teljesítményű fékbetét
  • Selymesen sima és csendes fékezés
  • Képes ismételt erős fékhasználatra
  • Nagyon minimális tárcsa/rotor károsodási jellemzők
  • A közepes keménységű anyag miatt kellemes pedálkezelés
  • ECE R90 jóváhagyás a legtöbb autóhoz
  • Piros felületbevonattal rendelkezik a telepítés utáni azonnali biztonságos fékezéshez

 

EBC Bluestuff™ – A klub szintű versenyzők választása

A Bluestuff™ NDX egy belépő szintű pálya és versenyfékbetét, emelett jó utcai tulajdonságokkal  és R90 jóváhagyással rendelkezik a közúti vezetéshez.

A Bluestuff™ kiváló hideg súrlódással rendelkezik és nagyon jó a kezelése; a keverék gyors ütemben vált a performance közúti gépjárművezetők preferált választásává az USA és Ázsia piacain, ahol az R90 homologizáció nem érvényes.

A közelmúltban a Bluestuff™ kiterjedt, közúti fókuszú teszteken esett át és több alkalmazásra is R90 jóváhagyást kapott, egyedülállóvá téve az első igazán pálya-fókuszú fékbetétet, amely közúti használatra engedélyezett egész Európában.

A Bluestuff™ a széles körben elismert Yellowstuff™-hoz hasonló súrlódási profillal büszkélkedhet, de magasabb súrlódási együtthatóval rendelkezik, szélesebb működési tartományban – olyan, mint a Yellowstuff™ egy dupla espresso után.

Az EBC Bluestuff™ gyártási kialakítása lerövidíti a bejáratási időt, de odafigyelést igényel, különösen az autópályán és kopott féktárcsák mellett. A gyártó a fékek finomabb használatát az első 300 kilométeren javasolja.

 

EBC Orangestuff™ – Performance fékbetétek

Az Orangestuff™ nagy teljesítményű fékbetétek extrém kopásállóságot biztosítanak. Felületkezelésüknek köszönhetően kiküszöbölik a „zöld fakulás” jelenségét – amikor a fékbetétek az igénybevétel hatására felszabadítják az anyagban rekedt gázt, ezzel csökkentve a fékezés hatásfokát.

Az első és a hátsó tengely együttes fejlesztése biztosítja a kiegyensúlyozott működést, javítja a jármű kezelhetőségét és a lehető legrövidebb fékezést biztosítja.

Az EBC Orangestuff™ fékbetétek kizárólag verseny felhasználásra készültek, utcai felhasználásra nem alkalmazhatók.

 

EBC RP-1™ – Példátlan moduláció és irányítás

A verseny felhasználásra tervezett RP-1 ™ mérsékelten magas, 0,45 súrlódási szinttel rendelkezik, 100-750 ° C között. Az RP-1 ™ -re jellemző, progresszívebb válasz-karakterisztika kiválóan alkalmas eredendően „túlszervozott” járművek esetén, ahol lágyabb betétanyag kívánatos, a finomabb fékkezelés érdekében.

Az EBC Racing hangsúlyozni szeretné, hogy az RP-1 nem „kevésbé jó”, mint az RP-X ™ fékbetétek, inkább csak „más”: kifejezetten eltérő válaszkarakterisztikát (kevésbé agresszív harapást) kínál, amelyet egyes versenyzők előnyben részesíthetik.

  • 100% -ban az Egyesült Királyságban, az EBC Brakes bristoli üzemében készült
  • Rozsdamentes acél hátlapok (optimális hővezetés, festék nélkül), Nucap® NRS horgos felülettel
  • Hosszú élettartam
  • ECE R90 jóváhagyás nélkül – közúti használatra nem alkalmazható

 

EBC RP-X – Kifejezetten más válaszjellemzők

A verseny felhasználásra tervezett RP-X ™ magas, 0,55 súrlódási szinttel rendelkezik, 100-850 ° C között és 100% -os fékhatást ér el hidegben. Ezáltal az RP-X ™ kiváló választás sprintversenyeken vagy hegyi versenyeken, ahol a teljes fékhatás elengedhetetlen „bemelegítés” nélkül, de az RP-X ™ is alkalmas bármilyen típusú pályahasználatra, ahol magas kezdeti harapás és erőteljes fékreakció kívánatos.

Az EBC Racing hangsúlyozni szeretné, hogy nem arról van szó, hogy az RP-X ™ „jobb”, mint az RP-1 ™, inkább „más”: kifejezetten eltérő válaszkarakterisztikát (agresszívabb harapás) kínál, amelyet egyes versenyzők előnyben részesíthetik.

  • 100% -ban az Egyesült Királyságban, az EBC Brakes bristoli üzemében készült
  • Rozsdamentes acél hátlapok (optimális hővezetés, festék nélkül), Nucap® NRS horgos felülettel
  • Hosszú élettartam mérsékelt féktárcsa élettartammal
  • ECE R90 jóváhagyás nélkül – közúti használatra nem alkalmazható

 

 

 

Forrás:

https://ebcbrakes.com/

2021.10.08.

Ezen a weboldalon sütiket használunk.
Adatvédelmi nyilatkozat