fbpx
Főoldal - Tehergépjármű - Ilyen teherautókkal szállítják az élelmiszereket

Ilyen teherautókkal szállítják az élelmiszereket

2020-09-02T14:24:12+02:002020. szeptember 4.|Címkék: |

0

A válság ellenére is folytatja disztribúciós flottájának fejlesztését, derült ki a Waberer’s-Szemerey Logisztika Kft. (WSZL) és a Renault Trucks közös sajtótájékoztatóján, amelyen az egyik legújabb szerzeményt is bemutatták.

A WSZL és a francia haszonjárműgyártó immáron több mint 20 éve tart fenn partneri kapcsolatot. Az együttműködésében 2018-as esztendő jelentette a mérföldkövet, amikor a társaság 100 darab nyerges vontatót vásárolt a Renault Truckstól.  Ezzel egy időben a két cég stratégiai együttműködést is kötött, a WSZL-járműflotta folyamatos fejlesztésének jegyében, így a magyar vállalat évről évre 20-40 disztribúciós gépjárművel frissíti flottáját. Ennek részeként nemrég 5 darab Renault D Wide típusú teherautó érkezett a WSZL-hez.

“Büszkék vagyunk arra, hogy a WSZL-es teherautók a koronavírus elleni védekezés jelképeivé váltak. Szerintem mindenki látta a híradókban is ezeket a speciális Renault teherautókat, hiszen ezzel szállítottuk ki a védőfelszereléseket. Ha szükség lesz rá, akkor szeptembertől, vagy a második hullámtól ugyanezek a járművek fognak rendelkezésre állni” – hívta fel a figyelmet Barna Zsolt, a WSZL ügyvezető igazgatója.

Az 5 darabos új D Wide flottából egy példány a sajtótájékoztatón is megtekinthető volt. A járművön már a WSZL új dizájnja volt látható, ami valamelyest szolidabb és letisztultabb a korábbiakhoz képest. A teherautó felépítményében – amelyet a Kontex Kft. gyártott – egyszerre 20 raklapnyi áru szállítható.

Rakterét úgy alakították ki, hogy szükség esetén elválasztható legyen egy belső válaszfal segítségével. Így az élelmiszereket akár két különböző hőmérsékleten is lehet szállítani. Az áruk hűtéséről a Thermo King hűtőberendezése gondoskodik, amely 0 fokos hűtés esetén 1000 wattos teljesítményt nyújt. A hűtés a dízelmotortól függetlenül történik, tehát ha valamilyen oknál fogva meghibásodna a motor, az áruk még nem romlanának meg az auóban.

“A disztribúciós feladatokat ellátó járművek nagyon intenzív igénybevételnek vannak kitéve. Alapvetően városi forgalomban vesznek részt és napi szinten 8-15 lerakóhoz jutnak el. Ennek ellenére azt kell mondanom, hogy belföldi áruszállításban a Renault-k a lehető legjobb áruterítő teherautók közé tartoznak. Ezért a WSZL várhatóan az alternatív hajtáslánccal szerelt teherautók tesztelésével fogja szélesíteni együttműködését a Renault Trucksszal” – hangsúlyozta Barna Zsolt.

A raktér

A vezetőfülke.

Forrás: King of the Road

Kép(ek) forrása: King of the Road

 

Iratkozz fel hírlevelünkre!


Kövess minket közösségi oldalainkon!

Go to Top