fbpx
Főoldal - Személygépjármű - 634 000 km: mikor hullik szét egy autó?

634 000 km: mikor hullik szét egy autó?

2020-07-31T15:54:09+02:002020. július 31.|

0

Használt autó: ilyen egy Škoda 634 000 kilométer után

Ezúttal egy Škoda Octavia szerepel a Vezess.hu Értékbecslőben, amely 600 ezer kilométernél is többet ment már. Tényleg az örökkévalóságot célozza az 1,9 TDI?

Használt autó: ilyen egy Škoda 634 000 kilométer után

Egy hétköznapi autó sokféle okból válhat különlegessé. Az egyik az, ha nemcsak ténylegesen tesz meg rengeteg kilométert, de óraállása is hiteles. Ezúttal egy 634 775 kilométert megtevő Škoda Octavia 1,9 TDI-t vizsgál át és mutat be az Értékbecslő csapata.

Használt autó: ilyen egy Škoda 634 000 kilométer után 1

ALH-motorkód, 90 lóerős TDI. Eddig még mindenhonnan hazajutott vele az autó gazdája

Modelltörténet – Škoda Octavia 1U (1996-2010)

1996: az Octavia I bemutatása
1998: Octavia Combi
1999: 4×4 és Laurin & Klement luxusverzió
2000. ősz: modellfrissítés, szebb utastér, karosszériamerevítések, új motorok
2001 vége: Octavia RS, 180 lóerővel
2002: Octavia RS Combi
2004-től: párhuzamos gyártás az Octavia II-vel (1Z)
2005. ősz: adagolófúvóka az 1,9 TDI-hez
2010 vége: leáll az Octavia Tour gyártása

Használt autó: ilyen egy Škoda 634 000 kilométer után 2

Minden szervizmunka megtalálható a szervizkönyvekben

Főbb hibalehetőségek

Rozsdásodó első sárvédők
Korrodáló küszöbök
Gázolajfolyás az adagolónál
Légtömegmérő
Kettős tömegű lendkerék (ritkán)
Sebességváltó (főleg 1,6 MPI)
Futómű-segédkeret szilentblokkja
Rugótörés (elöl)

Használt autó: ilyen egy Škoda 634 000 kilométer után 3

Forrás: vezess.hu

Iratkozz fel hírlevelünkre!


Kövess minket közösségi oldalainkon!