A dél-koreai gyártó előrukkolt az aszimmetrikus ajtókialakítású Veloster legújabb változatával.
A Hyundai 2011-ben mutatta be a Veloster nevezetű kompakt sportkupét, amelynek érdekessége a hagyományos háromajtós és ötajtós kialakítás közé ékelődő egyedi négyajtós kivitel. A sofőr oldalán egy, a másik oldalon kettő és hátul egy ajtóval rendelkező típusnak 2018-ban debütált a második generációja, amelyből most egy sportos új N változat érkezett.
Az összes gyári fotó a kocsi sportosabb bal oldalát mutatja, így ez a felvétel is:
Ezen a korábbi fényképen azonban a praktikusabb jobb oldal is megtekinthető:
A korábbi pletykákkal ellentétben az új Veloster N nem kapott 2,5 literes új motort, viszont a meglévő 2 literes 4 hengeres turbós egységet egy kicsit nagyobb nyomatékúvá tették. A 250 és 275 lóerős változatban rendelhető motor csúcsnyomatéka 353-ról 377 Nm-re emelkedett.
Újdonság a nyolcfokozatú duplakuplungos automataváltó.
A külsejét tekintve változatlan új Veloster N utasterében újdonság a korábbiaknál 2 kilogrammal könnyebb versenyülés, amelynek N logója megvilágítást is kapott.
Az egyelőre ismeretlen árú Hyundai Veloster N Dél-Koreában még ebben a hónapban megjelenik a kereskedelmi forgalomban, később egyéb piacokon is elérhetővé fog válni.