fbpx

VIP Silver Ügyfeleinkkel Sibenikben jártunk

2019-07-15T08:19:43+02:002019. július 13.|Címkék: , , , |

VIP Silver utazásunkra ezúttal június legforróbb hetében, és Horvátország talán legszebb üdülőövezetében került sor.

Ügyfeleink ismét szép számmal éltek az utazás lehetőségével, így felejthetetlen 8 napot tölthettünk el Sibenikben.
A kimerítő buszút után megérkeztünk a csodás Andrija Hotelbe, ami sokak örömére egy gyermekbarát szálloda, számtalan szórakozási lehetőséggel.
Az első szabadnapot mindenki más módon használta ki. Van, aki egyből a tengerparti csobbanást választotta és voltak, akik inkább a városnézés és a környék megismerése mellett döntöttek. Mindkettő jó választásnak bizonyult, az esti vacsoránál senki nem tűnt csalódottnak.

Vasárnapra egy kulturális kirándulást szerveztünk, ahol a délelőtt folyamán a világörökségnek számító Trogir történelmi városközpontot látogathattuk meg, ezt követően pedig Split városába utaztunk, ahol a belváros szűk, labirintusszerű utcáin sétálgathattunk.

A következő programot Európa egyik legszebb természeti látványosságához, a Plitvicei-tavakhoz szerveztük. A park természeti csodái mindenki számára lenyűgöző látványt nyújtottak.

Ezt követően nem gondoltuk, hogy ennél szebbet is láthatunk a hét folyamán, viszont a Krka Nemzeti Parkban eltöltött fél nap határozottan felülmúlta a korábbi élményeinket. A csodálatos vízesésrendszert hosszú gyalogos út mentén nézhettük végig, amely egy egész napos programot jelentett.

A szabad napokon, illetve a passzív pihenést kedvelőknek lehetősége volt a tengerparti örömök kiélvezésére is, ezt a programot az időjárás is nagy mértékben támogatta.
Szerencsére a 8 nap alatt mindenki megtalálta a kedvére való elfoglaltságot, így Ügyfeleink részére ismét egy kellemes nyaralást ajándékozhattunk. Reméljük mindenki jól érezte magát, és maradandó élményekkel tért haza.

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Kövess minket közösségi oldalainkon!