fbpx

Felfedeztük Dél-Kelet-Ázsiát!

2019-05-24T15:54:05+02:002019. május 7.|Címkék: , , , , , |

A 2018-as évben lehűségesebb, platina szintű Ügyfeleinket egy 8 napos, délkelet-ázsiai kalandozásra invitáltuk, amely méltó lezárása volt az évnek.

A varázslatos út első állomása a nyüzsgő Bangkok volt, ahol kezdésnek a méltán híressé vált Lumpinee Stadionban izgulhattunk végig egy tradicionális thai box meccset, majd belevetettük magunkat a pezsgő éjszakai életbe. Másnap sem volt idő a pihenésre, hiszen a délelőttöt városnézéssel töltöttük: meglátogattuk a Fekvő Buddha szobrot, a Wat Arunt, azaz a hajnal templomát végül pedig a híres bangkoki virágpiacot. Délután Siem Reap-be repültünk és egy kellemes vacsora után már a kambodzsai naplementében gyönyörködhettünk.

Utazásunk negyedik napját Kambodzsában töltöttük és felfedeztük a központi angkori terület legszebb pontjait, köztük az Angkor Thomot és a Bayon templomot. Szervezett kirándulásunk az Elefántterasznál ért véget, ezt követően szabad program keretében töltöttük el az időt egészen vacsoráig. Az esti kikapcsolódás nem nyúlhatott túl hosszúra, hiszen másnap reggel korán indultunk a repülőtérre, ahonnan útnak indultunk a varázslatos Phuket-re. Itt minden lehetőségünk meg volt arra, hogy kipihenjük az előző napok fáradalmait, hiszen a homokos tengerpart közelében, egy négy csillagos szállodában töltöttünk el három felejthetetlen napot.

A vállalkozó kedvűek vasárnap útra keltek, hogy felfedezzék a környező látnivalókat és szigeteket, többek között a Phi Phi szigetet, a Viking barlangot és a The Monkey Beach-t, amely a majmok kedvenc strandoló helye a környéken. A tartalmas nap után, még mindig volt egy teljes nap a strandolásra, amelyhez az idő is kiváló volt. A teljes utazás során, a népszerű látványosságokon kívül felfedeztük a thai kultúrát és gasztronómiát is, bár néhányunknak már hiányoztak a hazai ízek, sokaknak emlékezetes marad egy-egy rák vagy egy rája elfogyasztása. Reméljük mindenki kizárólag kellemes élményekkel tért haza, és idén újra találkozunk karib-tengeri luxus hajónk fedélzetén!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Kövess minket közösségi oldalainkon!