fbpx
Főoldal - Q-Service - Nagyban gondolkoznak a pécsi Von-Truck Kft-nél

Nagyban gondolkoznak a pécsi Von-Truck Kft-nél

2020-09-04T11:06:03+02:002020. szeptember 8.|

0

2001-ben nyitotta meg kapuit a Von-Truck Kft. szervize zöldmezős beruházás keretében. Kifejezetten Volvo Truck márkaszervizként működtek, mely időszak 2010-ig tartott, amikor a Volvo a dealer szerződéseit felmondta. 2018 óta, újra márkaszervizként működik a DAF-ot képviselve. 2013-ban duplájára növelték a szerviz területét és létrehoztak egy új vizsgasort, egy karosszériás részleget, ahol 16 méteres alvázhúzató paddal és teljes szerszámkészlettel rendelkeznek. Alváz és fülkeegyengetést is el tudnak végezni, vontatón és pótkocsin egyaránt. Ekkor épült fel a kamionmosó is, ami a Dél–Dunántúl legkorszerűbb mosója. Esővízzel történik az öblítés, így nem lesz foltos az autó.

Teljes Volvo diagnosztikával és Volvo-adatbázishoz történő hozzáféréssel rendelkeznek, de az utóbbi időben elkezdtek nyitni más márkák felé is, így ma már teljeskörű szolgáltatást végeznek tehergépjárművekkel kapcsolatban a fuvarozáson kívül. Elkészült egy fényezőkabin, mely alkalmas tehergépjárművek  zárt rendszerű fényezésére. Jelenleg 25 munkatárs dolgozik a cégnél, amiből 17 szerelő.

A képviselt márkák köre bővült 2018 évben a kässbohrer trailerrel, 2020 évtől pedig  Schwarzmüllerrel trailerrel.

2014-ben nyitottak egy újabb szervizt Győrben, ami DAF-márkaszervizként üzemel.

 

Mikor csatlakoztak a QS-Truck hálózathoz?

Standovár Csaba: Már nem friss az élmény, hiszen 5 esztendeje, ebben a hónapban lettünk tagok, már biztosan megszáradt a tinta a szerződésen. Régóta vásárolunk az Inter Cars-tól alkatrészeket, de kicsit szorosabbra fontuk a kapcsolatot.

 

Miért döntöttetek a QS-Truck csatlakozás mellett?

A koncepció nagyon kerek, nem csak alkatrészes kapcsolatról szól, az Inter Cars segítséget nyújt másban is. Megfontoltak a hálózatépítés kapcsán, csak leellenőrzött szervizeket engednek be. Gyári alkatrészekben is számíthatunk az Inter Cars-ra. Volt rá alkalom, hogy csak náluk volt raktáron egy-egy gyári alkatrész, így nem kellett megváratni az ügyfelet.

Fontosnak tartom, hogy ehhez a csapathoz is  tartozzunk, és hiszek abban, hogy egységben van az erő.

Mit vártok a jövőtől?

Adatbázisokban és független diagnosztikába segítséget. Akciókban szeretnénk részt venni, várjuk, hogy kamionos flottaszerződéseket kössenek, így azokban részt tudjunk venni. Volvo-s és DAF-os tapasztalatainkat megosztjuk a többi hálózattaggal és mi is segítséget várunk azoktól, akik más márkákkal rendelkeznek nagy tapasztalattal.

 

Hogy látod ma a haszongépjárműves javítás piacát?

Úgy gondolom, hogy a szakmát leginkább sújtó feketegazdaság terén nem olyan rossz a helyzet, mint a személyautós szervizek esetében. Nagyobb hely és több ember szükséges a haszongépjárművek javítására, ráadásul a célszerszámok is drágábbak és nehezebben beszerezhetők, a felelősség is nagyobb, az ügyfeleknek pedig fontos megbízhatóság, ezért kevésbé tudják illegálisan végezni a javításokat.

Mi sokat költünk eszközre és oktatásra, mert megtérül, ha gyorsan és szakértelemmel tudjuk megjavítani az ügyfelek járműveit. A munkatársak szaktudása is a műhelyben kamatozik, ráadásul nekik is jó visszajelzés, hogy számítunk a munkájukra, ezért befektetünk a szakmai továbbképzéseikbe.

Milyen változásokra számítotok a piacon?

Szerintem az fog talpon maradni, aki szerszámba és emberbe fektet. Haladni kell a korral, a technológia is gyorsan fejlődik. Lehet, hogy nincs messze az önvezető haszongépjárművek korszaka. Egy független felmérés szerint a haszongépjármű szegmensben az ügyfelek jobban értékelik a gyorsaság és a rugalmasságot, mint az árat. A nemzetközi mentést is felvettük a szolgáltatásaink közé, ugyanis 6-800 km-es körzetben gyorsabb és olcsóbb javítást tudunk vállalni, mint a külföldi mentés után a helyi márkaszerviz.

 

Milyen ügyfelekkel dolgoztok?

A legnagyobb flotta most 80 kamiont tartalmaz, de gyakoribbak az egypár járművel rendelkező flották. A közepes járműparkok 14-15 kamionból állnak, ilyenből is akadnak ügyfeleink között. Előnynek gondolom, hogy sok kicsi ügyfélből áll a portfolió, hiszen a válság éveit is ennek köszönhetően éltük túl, mert nem vagyunk kiszolgáltatva nagy cégek megbízásainak.

 

És végül egy nagyon egyszerű kérdés. Miért jó egy ügyfélnek, ha Von-Truck-nál javíttat?

Szakértelmet és megfelelő ár-érték arányú szolgáltatást nyújtunk. Minden műszaki problémára van megoldásunk, és teljeskörű szolgáltatást nyújtunk,  1 megállással.

Őri Péter: Köszönöm a beszélgetést!

Iratkozz fel hírlevelünkre!


Kövess minket közösségi oldalainkon!

Go to Top