Év elején, még a krízishelyzet bekövetkezte előtt rendezte meg első telephely értékesítési versenyét az Orbico Hungary Kft. a Shell Kenőanyagok hivatalos magyarországi forgalmazója és az InterCars. A versenyre 33 telephely adta le nevezését, és a legjobbnak a mohácsi, veszprémi és pécsi telephely bizonyult.
Az értékesítési versenyek ideális taktikai eszközök az eladási súlypontok meghatározására. Az emberekben rejlő versenyszellem és győzni akarás az ügyfelekért és a nagyobb eladási mutatókért folytatott harcban is kedvező eredményekhez vezethet. Az értékesítők extra motivációja a versenyszituáció megteremtésével a nehéz piaci körülmények között akár még célravezetőbb lehet. Az értékesítési versenyek elsődleges céljai közé tartozik a forgalom/eladás növelése, új ügyfelek szerzése, újonnan bevezetett termékek eladásának támogatása.
Az Inter Cars idei versenyében a hazai Shell kenőanyagot értékesítő telephelyek vehettek részt, a minimális feltétel az volt, hogy az adott telephelynek a verseny ideje alatt (2020. január 1.-2020. március 31.) legalább 450 liter – az Orbico Hungary Kft.-től beszerzett – Shell kenőanyagot kellett értékesítenie.
Végül a legnagyobb mennyiségű Shell kenőanyagot a mohácsi, veszprémi és pécsi telephely értékesítette.
A nyereményeket a COVID-19 járvány végét követően az Orbico Hungary Kft. személyesen adta át a győztes telephelyeknek. A 3. helyezett egy Braun férfi borotvát kapott, a 2. helyezett díja egy Bissell padlóápolási eszköz, míg az 1. helyezett egy LG LED TV-vel gazdagodott.
3. helyezett: Pécs
2. helyezett: Veszprém
1. helyezett: Mohács
Gratulálunk a nyerteseknek!