fbpx

Indítsa el a motorokat, jön a H2 BLASTER

2022-04-27T13:55:58+02:002022. február 23.|Címkék: , |

0

A technológiai fejlődés soha nem áll meg és vele együtt a TEXA sem, amely mindig is elkötelezett volt a javítási tevékenységet valóban leegyszerűsítő megoldások keresése iránt.

A járművek meghajtására használt üzemanyag, legyen az benzin, dízel, LPG vagy metán, idővel szénmaradványokat termel, amelyek lerakódnak az alapvető fontosságú alkatrészekre, mint például a dugattyúkra, szelepekre, befecskendezőkre, részecskeszűrőkre, katalizátorokra, és elkerülhetetlenül a romláshoz vezet. a motor hatásfokáról.

Ez alacsonyabb teljesítményt, magas fogyasztást, nagyobb szennyezést és magasabb költségeket jelent a váratlan javítások miatt.

A megoldás a H2 BLASTER, a TEXA által kifejlesztett új eszköz, egy innovatív dekarbonizáló, amely a hidrogén és az oxigén együttes erejét kihasználva teljesen megtisztítja a belső égési folyamatban részt vevő részeket és visszaállítja az optimális motorteljesítményt, miközben csökkenti a fogyasztást és a káros károsanyag-kibocsátást.

Műszaki adatok:

  • HHO gázellátás: 460 l / h max
  • Maximális elnyelt teljesítmény: 1400 W
  • Tartály: 8 liter max
  • Tápellátás: 90 – 264 VAC
  • Méretek és tömeg: 730x700x1200 mm, 80 kg
  • Kijelző: 10” ipari érintés

Minden TEXA berendezés, készülék tanúsított minőség a megbízható és biztonságos megoldásért

A H2 BLASTER az az innovatív megoldás, amely bevezeti a fejlett technológia előnyeit és a TEXA tanúsítvánnyal rendelkező ipari termelés (IATF 16949, ISO 9001, ISO / IEC27001, TISAX és VDA 6.3) megbízhatóságát az endoterm motorok szén-dioxid-mentesítésére szolgáló eszközök szektorában. , teljesen „Made in Italy”, nagyon modern összeszerelő sorokon.

Multi-touch kijelző és dedikált szoftver – A H2 BLASTER nem hagy teret a hibáknak

A H2 BLASTER tíz hüvelykes, többérintéses kijelzővel van felszerelve, amely garantálja a kiváló használhatóságot, és lehetővé teszi a kezelő számára, hogy tiszta rálátása legyen az elvégzendő műveletekre. Az innovatív grafikus felületet úgy fejlesztették ki, hogy biztosítsa a szoftver használatának rendkívül intuitív élményét és az eszköz által generált információk azonnali olvasását. A kijelző is kesztyűs tapintásos technológiával készült, amely tökéletes használatot biztosít különböző típusú munkakesztyűk viselése közben.

Irányított vagy kézi szerviz

Az üzemeltető kiválaszthatja, hogy milyen szolgáltatást szeretne végezni, az Irányított és a Kézi között.

Az első esetben a kezelő számára elegendő kiválasztani a motor típusát (benzin, dízel, LPG / CNG), a lökettérfogatot, a futásteljesítményt, a használat elterjedtségét és automatikusan a H2 BLASTER kiszámítja a kezelés időtartamát, ill. a felhasználandó gáz százalékos aránya. A Kézi üzemmód kiválasztásával be kell állítani a kívánt tápteljesítményt és a szolgáltatás időtartamát.

A H2 BLASTER a víz elektrolízis folyamatát kihasználva oxigén-hidrogént állít elő, amely hidrogén és oxigén keveréke, amely járó és forró motor mellett a praktikus szervizcsövön keresztül befecskendeződik a szívócsonkba, és eléri az égésteret.

Itt a gázt a magas hőmérséklet váltja ki, és úgy reagál, hogy nagynyomású vízgőzné alakul.

Így kezdődik a dekarbonizációs folyamat:

a vízgőz behatol a kérgesedésbe, és feloldja az injektorok dugattyúin, szelepein és hegyein lerakódott szenet, általánosabban pedig azokon az alkatrészeken, amelyek a kamra és a kipufogócsatorna között helyezkednek el.

A beavatkozás időtartama körülbelül egy óra, amely a motor bekérgesedésétől függően változik.

Vezetett szolgáltatás

A TEXA által kifejlesztett speciális algoritmus a jármű lökettérfogata, az üzemanyag típusa és a megtett kilométerek alapján automatikusan kiszámítja a befecskendezési időtartamot és a felhasznált gáz százalékos arányát.

Az összes feldolgozási fázist a NOS (NAVIGATOR OBD Service) felügyeli, amely a diagnosztikai aljzathoz csatlakoztatva felügyeli az eljárás biztonságos végrehajtását.

A dekarbonizációs folyamat érintett összetevői a következők:

  • égéstér (dugattyúkorona, szelepfej, befecskendező csúcsok),
  • EGR szelep
  • változó geometriájú turbina
  • részecske szűrő
  • Lambda szonda
  • katalizátor
  • a kipufogócső összes alkatrésze.

A biztonság az első az exkluzív műszaki megoldásoknak köszönhetően

A hidrogén gyúlékony és robbanásveszélyes gáz. A piacon vannak olyan kézműves dekarbonizációs eszközök, amelyek potenciálisan veszélyesek, mivel hiányoznak a megfelelő és elegendő biztonsági rendszerük.

Ezzel szemben a H2 BLASTER egy sor vezérlőberendezéssel van felszerelve a kezelő biztonsága érdekében, amelyek amellett, hogy hatékonyan kezelik az anomáliákat, garantálják a nagy teljesítményű kezelést:

  • Az összes alkatrész és érzékelő első automatikus ellenőrzése.
  • Minimális elektrolit folyadéktartály szintérzékelő.
  • H2 szivárgásérzékelő – hidrogén szivárgás.
  • Cellanyomás és hőmérséklet érzékelő.
  • Szabadalmaztatott tűzgátló biztonsági szelep.
  • NOS, OBD diagnosztika a motor állapotának ellenőrzésére a beavatkozás során.
  • A hidraulika szivárgásának automatikus ellenőrzése minden indításkor.
  • Az elektrolitikus cella hatékonyságának automatikus szabályozása.
  • Mechanikus nyomáscsökkentő szelep az elektrolittartály túlnyomására.

A NOS használatával minden fázist folyamatosan felügyelnek

Az összes működési fázis hatékony kezelésére a TEXA kifejlesztett egy NOS, NAVIGATOR OBD Service nevű diagnosztikai eszközt is, amely képes kommunikálni a jármű különböző elektronikus vezérlőegységeivel, és kiolvasni a szükséges paramétereket a szén-dioxid-mentesítéshez, hogy abszolút pontossággal és biztonsággal lehessen végrehajtani.

  1. FÁZIS

Motor fordulatszám és hőmérséklet szabályozás

A NOS folyamatosan figyeli a motor fordulatszámát és hőmérsékletét, hogy megakadályozza, hogy a H2 BLASTER továbbra is gázt termeljen abban az esetben, ha a motor leáll vagy túlmelegszik.

  1. LÉPÉS

Közúti teszt, dedikált APP-val

Szénmentesítés után a meglágyult és levált részecskemaradványokat ki kell üríteni, hogy ne halmozódjanak fel a részecskeszűrőben, a katalizátorban vagy a kipufogócsőben, ezért nagyon fontos a közúti teszt elvégzése.

A NAVIGATOR OBD szolgáltatás ebben a fázisban nélkülözhetetlen, mivel a jármű mozgása közben folyamatosan olvassa a motor fordulatszámát és a hőmérsékleti értékeket, amelyeket valós időben küld a H2 BLASTER by TEXA * App-nek, amely letölthető iOS-re. vagy Android okostelefon.

A teszt során az App arra kéri a kezelőt, hogy fusson 5/6 kilométert magas fordulatszámon, ezzel elősegítve az el nem égett maradványok kilökődését.

Az alkalmazás hangjelzéssel figyelmezteti Önt, ha lehetséges a közúti teszt befejezése.

A szén-dioxid-mentesítési folyamat befejezése után a H2 BLASTER részletes jelentést készít, amelyet a szolgáltatás megerősítéseként eljuttat az ügyfélhez. Az összes generált jelentést a myTEXA portál tárolja.

* Az okostelefon NOS-hoz való csatlakoztatásához és a H2 BLASTER by TEXA App használatához egyszerűen keretezzen be egy QR-kódot a műszer kijelzőjén a kamerával.

 

Valójában a dekarbonizációs szolgáltatás a műszer kijelzőjéről és a műhelyben lévő PC-ről is beállítható (Wi-Fi hálózaton keresztül).

A H2 BLASTER elvégzi a munkaciklust, és a végén jelentést készít, amelyet archiválás céljából elküld a myTEXA portálra. A szolgáltatás eredményét, időpont-információit, folyamatparamétereket és az esetleges anomáliákról szóló jelentéseket tartalmazó jelentés megtekinthető, kinyomtatható és a későbbiekben is elküldhető az ügyfeleknek.

A gép állapota, az alkatrészek kopása, az ütemezett karbantartás és az összes teljesítményteszt mindig elérhető a myTEXA portálon, hogy figyelemmel kísérhesse az elektrolitikus cella elhasználódását és előre jelezze annak lehetséges cseréjét.

A H2 BLASTER hamarosan elérhető lesz, és valódi technológiai áttörést fog hozni a többi meglévő termékhez képest.

Forrás: https://www.texa.it/news/accendete-i-motori-h2-blaster-sta-arrivando/

Iratkozz fel hírlevelünkre!


Kövess minket közösségi oldalainkon!

Go to Top